? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 16, 2009

scandal

Bila dah kawen2 nie kekadang tingin lak nak jd cm time bujang dulu.. bukan aku sorang laa aku ngat 99% jantan kat dunia nie ade deria yg same ngan aku nie.. tggal lagi berani ngan tak jer.. berani pe?? “Berani perang ngan bini laa ngokk”.. palaotak aku nie gilababi sikit.. dah bape kali dah kantoi ngan bini aku.. scandal.. contrevesi.. taik idung basi.. suma cukup..

Org pompuan maybe sakit ati sikit laa bila bace bab nie.. pe korang ngat pompuan xder yg buat scandal ker?? Korang tanya Latifah Omar.. dari zaman dia muda mudi dulu lg dah ader adengan curang2 nie..tinggal lagi cerite scandal sang wanita jarang sangat_sangat di gembar_gemburkan.. tak cam kehangatan alkisah jantan yg mencurangi isteri…yang dok jadi penglipur lara pon org pompuan gak…tapi aku tak nafikan laa mang org jantan nie cepat mengalupur kalo tgok aksi si gebu.. cm aku nie laa.. keh9.. ( nie kalau taw kat bini aku mampouihh..)…

“iklan” ish lagu pukimak ape nie??? Td dok sedap2 lagu wings..jap2 aku nak tukar lagu jap.. cm pantat..

Berbalik pada topik kita tadi…flashback blik pe yg aku cakap tadi.. org pompuan pon ader yg kaki scandal..buktinya.. aku seniri.. penah kenal ngn sorang pompuan sekitar tahun 2005.. time mule2 aku knal dier mati2 ngaku kat aku yg dier tu berstatus “J”.. dah tu tak sempat aku nak ngorat dier dah ngorat aku dulu (maklum laa ensem cm aku nie.. “crita jer laa gampang oii” ).. maka bergandingan la kami dalam kisah 10 episod…last skali aku taw jgak yg dia tu still ada laki.. ptuihh.. dier kencing aku upanya…. Pe salah kalo bgtaw jer.. kan senang.. awal2 lagi aku gasak jgak.. keh9… cm biase laa.. nama pon scandal.. xlame mane pas tu aku pun slow2 carik lorong… malas la aku nak cari mampuih…

Seterusnya kita ikuti lak soalan kajian yg diajukan kepada seorang jantan yang pakar dalam bidang pengscandalan oleh seorang pakar motivasi….(bukan aku la woii)

s. apakah punca penyebab seseorang lelaki tu curang?
j. bagi saya faktor usia memainkan peranan, ini adalah disebabkan sesorang lelaki tu semakin tua maka semakin gatal konet beliau.

s. apakah yang anda rasa apabila anda berjaya mencurangkan diri anda?
j. saya rasa begitu teruja . ianya membuatkan saya kembali muda ceria..

s. tidakkah anda berasa takut sekiranya kegiatan anda dihidu isteri?
j. pe la bongok sangat. Kalo tak maw isteri terhidu.. basuh la dulu sebelum balik..

s. bilakah kali terakhir anda berlaku curang?
j. sekarang pun saya masih lagi curang.

s. dengan siapa anda paling suka berbuat curang? Maksud saya pasangan anda.
j. saya paling suka golongan professional, Nampak hebat..

s. sekarang ini dengan siapa awak curang?
j. dengan isteri seorang professor..katanya dalam bidang motivasi.

Maaf temubual ini tak dapat dihabiskan kerana jantan tersebut terpaksa dikejarkan ke hospital kerana ditikam bertubi2 oleh pakar motivasi tersebut…

Moral dari cerita diatas: kalaw dah nama pon scandal yg dok pi cerita merata tu wat pe?? Silap2 mau pecah kepale..keh9..

Cerita2 aku nie suma dongengan ngisi masa lapang aku.. terpulang la pade penilaian korang. Pe pon pesan aku pada scandaller kat luar sana.. pandai makan pandai2 la simpan.. tak kira jantan ker pompuan. Yang pasti nya sume pompua tak suka kalaw laki dia wat curang.. cam tu la sebalik nya.. tapi aku nie yang tak henti2 dilanda kemaruk scandal… (tu rahsia aku la)..

Relate on that story gak.. nie ader lg satu crita aku nak war2kan pade korang.. nie kisah benar2 terjadi kat member aku seniri..


Wife member aku nie kerja k.f.c.. kalo dier tak keja pon laki dia mampu bela dier.. tp dier cakap boring dok umah la pe laa…maka sang laki nie pon bagi laa bini dia keja, kalo dok umah pon tak larat nak dengar mulut cm typewriter @ burit ayam.. kuar laa sang bini nie bekerja.. mula2 tu okey jer.. lama2 dah cm nak lawan tokey..

Pe kejadah nya k.f.c tutup kol 2am..ngat member aku nie sepastik ker pe nak caya.. bengong punya bini kalaw nak tip upon agak2 laa….

Lama kelamaan perilaku sang bini dapat dihidu oleh si laki..(mngkin dia tak basuh b4 balik kot.. keh99.. dusyumm)..aku seniri yg mengepalai rombongan mengambush port beliaw dengan scandal nyer… pe lagi merapak laa kena buah sulung sampai bongsu..

Maka kedua2 tertuduh pon diadapkan ke muka mak mentua member aku nie.. korang taw pe mak mentua member aku cakap?? “dah hang tu bagi tak cukup dia pi makan luaq laa..”.. ptuih.. pe punya kesimpulan bernas cam pantat la mak mentua member aku nie.. terbakar aku dgar …

Tak puas ati lagi kami pon mereportkan kepada policia kantora berkenaan perkara tersebut.. berjujuk polis datang dengan lampu dok lip_lap2.. setelah disiasat menatang scandal tu pendatang haram dari indon yang pa satu haram dokumen pon tadak..

Tu la crita nya pasal scandal neh… so org jantan sume ingat.. jangan fikir kita yg laki nie jer leh wat scandal.. tgok2 same bini kat umah tu….(sure ader yg cpat2 call bini lepas bace nie.. he9) semoga menjadi iktibar untuk aku jugak…. huuuuuuuuuuu

0 comments: