? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 18, 2009

love story


Adoii.. letih nyaa keja ri nie…sampai petang baru balik.. td aku singgah kedai mamak, makan jap.best jer aku tgok dua couple u.. romantic jer..kalo tgok umo tu dah matang sangat2 dah..hmm cam scandeller pon ader.. ishh tak brani nak ngumpat laa dosa.. pep on best sangat2 aku tgok dorang tu..
Kalo kite tengok hari nie banyak sangat penceraian di awal perkahwinan berlaku… ader yg tak sempat cari lubang dah bercerai pon ader.. tgok laa dalam paper tu.. tak kira laa artis ker pemain badminton ker.. sesape pon tak terlepas.. termasuk la aku nie.. tapi mintak2 jangan laa…

Salah sape?????? Aku nak try jawab ngan otak beku aku nie….

Kesilapan pompuan kekadang suke bagi jantan jadi dayuss... sestangah pompuan tu kalo lelaki tu nak tunjuk sayang kena terhegeh2... tersondol2 cm hamster baru leh dapat perhatian..kena menyembah dorang.. seolah2 dah takdak pompuan lain dah dalam dunia nie.. (aku tak cakap sume )
Kalau silap sikit pompuan leh buat pekak jer.. jantan yg nak kena terhegeh2 mintak ampon.. mintak maaf... fare ker cm tu??
Mang laa sayang.. tp bayangkan kalau kita tgah berbunga2 mengharap sesuatu.. cthnya msg ke call ke.. tetiba jawapan yg dibagi tu pendek ringkas dan padat sekaligus meracun bunga2 yg tadinya segar bugar.. pastu bila kena tegur sikit.. "tak kisah laa you nak coll i ke tak ker.."... baik jawab.."tak kisah laa ang nak mampoih ka idup pon.."... “what ever” ( ader member aku dah kena cm nie.. keh9)
Kesilapan yg pompuan anggap kecik cm nie la leh jadi barah dalam perhubungan…. Tup2 kite dgar crite jantan lari ikot janda,boyfriend lari ikot indon… n macam2 lagi la problem dalam perhubungan..

Aku tak cakap jantan tu bagus sangat.. ader gak kesilapan yg jantan buat… melayan janda dalam tagged pon salah gak tu… keh9 (lawak jer…).. kebanyakan jantan nie aku tgok jenis baran.. kalo ader sebab xpe la jgak.. bangun tido nak g keja muka ketat, balik keja pon muka ketat,nak makan muke ketat bile malam taw lak nak yang ketat.. pas tu bile bini xmaw bagi cakap bini kejam.. terus ugut nak makan luar.. bila bini hangin abih pintu almari terkopak… (sabar kaum adam.. aku adil ngan sume..)

Hari nie mungkin aku leh bagi sikit pandangan cm ne nak jage ati pasangan masing2….. (sikit2 leh laaa)…

Mungkin (aku cakap mungkin taw)..

1. Menghargai pemberian pasangan kita… cth perfume ker, key chain ker, bantal busuk ker, g-string ker…pape la.. camne nak bg dia taw yg kite eppreciate dier nyer gift??? Hhmmm tangkap gambar letak dalam blog ker..(bayangkan kalo letak pic g-string dalam blog??..keh9) kalaw minyak wangi tu kene pakai selalu la time ngan dier..(kalau bau tengit pon kene cakap wangi jgak..) macam2 laa ikot creativity masing2…

2. Mengngingati tarikh2 penting.. cth mengingati tarikh bini kita melahirkan anak.. (yg nie kalo tak ingat mang nak mamposs) ,ingat tarikh first date, tarikh girlfriend kite beli bra baru.. pape laa tarikh yg korang fikir penting.. tgarikh bapak mentua kawen lagi ker… tu sume leh charge balik kasihsayang…kalo gaduh2 leh ungkit balik sume2 tu untuk memujuk ataw pun untuk digunakan sebagai senjata.. “kalo ko betui sayang aku ko ingat balik bile aku beli sudip nasik nie?” (sambil tangan memegang sudip..keh99)

3. Memberi nafkah yang cukup… yang nie meliputi makan minum dan gelanggang pertempuran.. Kekadang jantan nie fikir kalaw makan minum cukup kire dah ok laa…. Kene tgok balik nafkah tu terbahagi kepada brape bahagian???.. zahir cukup.. batin cam ner??? Kalo bagi makan kenyang2 cam ayam daging pn batin tak ter isi xde bande jgak…

4. Mencipta dan mengingati ayat2 pelik.. haa yg nie mungkin baru untuk korang.. aku dah praktikmenda nie.. best ooooo.. cth english yg dimelayukan tak pon bahasa melayu yg di inglishkan.. menda nie akan jadi bahan lawak kite ngan pasangan.. kalau ayat tu betul2 pelik sampai bile2 pon kite leh ingat.. n orang lain takkan faham ayat tu melainkan kite ngan pasangan kite.. kaedah nie sesuai sangat untuk scandeller.. leh digunapakai sebagai password.. keh99….

Banyak lagi laa kaedah2 yg leh digunapakai… korang fikir la seniri.. aku ader banyak lagi tips2 yg aku leh bagi.. nanti laa aku pon malas ri nie.. nanti aku rajin aku bagitaw k..

0 comments: