? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 17, 2009

hangin


Pagi nie aku bangun tido jer.. hangin satu badan.. macam2 laa problem pagi nie plak.. (problem terpaksa dirahsiakan demi menjaga nama baik empunya blog)..

Takpe laa.. problem tu aku settle slow2..rase nyer dah settle la kot.. ntah.. nak g kja lak pas tu.. kekadang aku rase malas sgguh2 nak g kja nie..n kekadang akurase nak bakar jer tmpat keja aku tu... errr tapi aku nak keja pe lak?? hmmm kerjaaa...

Otw g keja tu aku tgok projek besar besaran yg ngah sibuk sepanjang jalan ketapi.. nak buat double track rail.. fuh.. hebat sunggu.. aku bayangkan cm ner laa pnye cepat kalo aku nak g K.L pas nie.. naek jer LRT dari taiping nie... hmmm tu laa tande nyer negara kite nie dah maju skang neh..

Sepanjang jalan tu belambak aku dok selisih ngan segala jentera berat.. lori, traktor dan segala2 rakan seperjuangan nya.. berderu2 atas jalan… time tu aku jadi sakit ati yg teramat2 sangat.mne tak nye.. abih ‘belemuih’ keta n moto aku.. yg paling aku sakit ati tu traktor yg ader penggelek berus kat blakang dier… huh hangeenn.. sampai malas aku nak cuci keta n moto aku dah… pulakkk… hangin yg pagi tadi datang balik plakk…. Abis aku sumpah seranah.. dah pulak tu.. lori besaq2 kepala ketapi ti xbenti2 dok lanyak jalan sepanjang jalan aku nak g keja.. kalo sampai absorber B.M.W pon leh ilang balancing tambah laa wira aku yg dekat2 nak wat tukun neh… pas nie kalo korang tgok keta or moto aku kotor berselut tu sume jangan cakap aku nie pemalas.. salahkan pembangunan keh9

Mungkinkah nie sume harga yg perlu kite bayar demi keselesaan pembangunan.. xpe laa aku sabar jgak bila piker pas nie aku leh pegi K.L naek LRT.. keh9….

0 comments: